Datadriven sales dashboard

Wat was de vraag?

Florijnz Corporate Finance heeft een tool aangeschaft (Leadinfo) waar bekeken kan worden welke bedrijven op de website hebben gekeken. Ze willen dit gebruiken om zich voor te kunnen bereiden op pitches of actief bedrijven te benaderen die met enige regelmaat op de website zijn geweest in een datadriven sales dashboard.

In het demo dashboard wordt fictieve data weergegeven.

Waar kijken we naar?

Data vanuit:

  • Website bezoek
  • Data dump Leadinfo

Bijvoorbeeld: 

  • Bezoekduur per pagina
  • Aantal pagina’s bezocht per bedrijf
  • Gemiddelde bezoekduur website per bedrijf
  • Bezoekduur per branche

Wat is de toegevoegde waarde van het dashboard?

De sales afdeling van Florijnz kan gerichter acquisitie plegen doordat zij in het datadriven sales dashboard kunnen zien wie op de website is geweest en op welke pagina’s zij hebben gekeken. Ook kunnen ze in de voorbereiding van pitches zien welke pagina’s het bedrijf heeft bezocht, om zo te zien in welke dienstverlening van Florijnz de interesse ligt. Hierdoor kunnen zij gerichter praten, waardoor een lead mogelijk sneller wordt omgezet in een klant.

Neem contact met ons op!

12 + 8 =